This is my life

Alla inlägg den 5 november 2009

Av Johanna - 5 november 2009 19:34

Ny dag, nya tankar, nya problem. Den här dagen har varit väldigt lika dom senaste.. samma jävla grej att stiga upp till och göra.. de dom skiljer sig från dom andra de är väl att ja har beställt min STUDENT MÖSSA <3 och massa annat blev 1300 :- de är dyrt med allt när man går sista ojoj.. och de där va bara till själva student dagen mössan går ju för fan på 700:- ojoj men tog ju på 3 gånger så ja får börja betala av de nästa månad :) Sen är de bara att börja spara de balen som satan. För ja vill ha klänning,ny hårfärg, hår uppsättning, skor plus att man måste betala in 500 :- för att man ska gå.. Sminkningen behöver ja nog inte oroa mej över har en kompis som är grymt duktig på de så, de är de nog en summa mindre ;)


Sen som vanligt ja och mina tankar ^^ hihi Kom på idag, Va skulle du göra om du bara mitt i allt vakna upp en morgon och inte kunde se? (alltså blivit blind) Hur går man till väga, när man är vann och se och helt plötslig kan man inte de? Där min tanka var, var att Tänk efter vilka i din närhet som Verkligen skulle stanna hos dej Fri villit,om de skulle hände just dej? Har man alla vänner som man tror vid sin sida eller går dom? Tänk om man har en familj som inte skulle kunna accptera de eller inte vilja ha med en att göra mer, hur gör man då? Skulle du accptera om Din vän blev blind mitt i allt? skulle du umgås lika mycket med personen ändå?

Ovido - Quiz & Flashcards