This is my life

Direktlänk till inlägg 10 november 2009

Vilken väg väljer man om de inte finns någon, och Du måste välja?

Av Johanna - 10 november 2009 22:38

Nu har man snart biljetterna i handen^^ har bokat bio till 2012 LÄNGTAR fy fan ja tror de kommer vara en höjdar film.. men som sakt om den inte är de så blir man ju grymt besviken..Hoppas på de bästa. Nu tänker ni hmm.. vem ska hon gå med? Säger inte vem och säger inte när? hemligt ^^ men en dejt blir de iallafall :)


Nå hur har dagen sätt ut då.. hmm.. ja de börja som vanligt att klockan börja irritera mej 06.00, bar iväg till skolan.. gjorde färdig min julkrans i kursen "skapa med blommor" fick veta också att vi fick den gratis och ta hem den, men jag blir ju nästan aldrig nöjd med de ja göra..ville verkligen inte ta hem den.. så sålde den.. Sen hade vi bild och som vanligt är de så himla kul.. när de finns vissa som stör sig på att ja är rak på sak och säger va ja tycker så blir en diskution men den avslutas lika fort för att personen verkar inte vilja eller ja vet inte? =/ skumt men ro givande iallafall ^^ Efter de så bar de iväg med Strömmen till Överkalix för att hämta hennes pojkvän. Har aldrig varit i Överkalix utan att de INTE har varit något där.. har bara varit där när de har varit marknad eller nå annat kul inget annat som har dragit mej dit, fråga inte varför? för de vet ja knappt själv.. Sen bar de väg hemmåt igen ;)


Min fråga idag kom ja och tänka på väg till överkalix, Tänka om någon skulle söva ner dej eller kidnappa dej på något sätt och du inte vet något för du är medvetslös och sen vaknar du upp stående mitt ute i ingen stanns och du har bara kläder på dej så du kan hålla dej varm du har inget alls så du kan kontakta någon på något sätt, allt du bara ser är skog och skog. Du hör heller inget på långa vägar..De är även vinter och kallt, snart börjar de bli mörkt.. Vad skulle du göra då? Vars går man, och om man går åt ett håll, hur vet man om de är rätt då? Man kan ju inte sitta kvar och hoppas att någon räddar en.. så vad fan gör man? Ska man lita på sin instinkt och gå åt ett håll.. hur långt går du då, tills man kanske känner Nej fan de här var nog helt fel ändå.. kanske de andra hållet varit närmare något? Hhhmm...




 
 
syrran

syrran

11 november 2009 22:19


För det första om det är vinter skulle jag kolla om dem som dumpat mig där lämnat några spår i snön, sen följa dem ..Ja jag skulle ta en lång pinne att hålla framför mig när jag går( den hjälper mig så jag inte går runt i cirklar).. och tillslut förhoppningsvis hitta jag någon typ av väg.. att följa.. sen är det bara att gå gå gå

http://madeleneblogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 7 augusti 2012 19:59

Förstår mig inte på folk idag?? Varför ska man skynda sig göra en massa inom en viss tid? Djur, Hus och BARN..m.m. Man har ju hela livet på sig varför skynda sig?? Dom som blir föräldrar idag blir bara yngre och yngre nu för tiden, VARFÖR?? ...

Av Johanna - 15 januari 2012 20:20

Kärlek, varför är de så svårt när de ändå är så lätt?? Varför är de så lätt för vissa människor att hitta kärlek?? Man har allt framför sig men ändå backar man, varför?? Varför vågar man inte ta steget.. man vet egentligen inte va man ger sig i...

Av Johanna - 12 september 2011 10:00


Har lite funderingar som gått igenom mitt huvud några gånger..   Vi människor varför tar vi åt oss av andras tycke/tänke eller hur dom gör saker och ting? Varför finns de vissa människor som tar åt sig mer en andra och endel knappt inget alls? ...

Av Johanna - 7 september 2011 22:00


Spelar ingen roll va du gör Spelar ingen roll vem du är med Spelar ingen roll hur mycket du gör för att glömma Spelar ingen roll hur mycket du dricker Spelar ingen roll hur långt bort du åker Spelar ingen roll hur långt de går   De går ...

Av Johanna - 11 augusti 2011 19:59

Funderat på lite allt möjligt.. Alla har vi olika mönster på hur vi hanterar saker och ting.. Men vi vet att inga av dom är lika varandra.. Men vi gör dom ändå för att klara av livet, rättare sakt vårat självförsvar för att kunna klara oss själv.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards