This is my life

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Johanna - 10 september 2009 19:12

Ja jag säger då de nog har man riktiga änglar som vänner, ni är värd guld fan va glad ja är att ja har er hur fan skulle ja klara mina dagar annars, glad att ni finns där för mej när ja behöver de som mest.

Diamanter behöver man i sitt liv för de finns så många stenar


Idag har de väl inte hänt så mycket har inte sovit nå inatt legat vaken och funderat på allt möjligt, så har väl varit så där lite halv övertrött hela dagen blir verkligen inte sent ikväll, imorn blir de förmodligen lule och umgås med min gumma och lite polare, och försöka ha så trevligt som möjligt.


Lite chockad man blev när dom ändrat om den här sidan, trodde ja hade hamna fel Skrattande  Märkte precis att alla mina bilder och bakgrunder är borta.. fan också hade ju spara lite bilder här och min bakgrund ja har nu vill ja ju ha kvar men kan ju inte de om ja ska ändra på de andra Rynkar på näsan


Mitt hjärta är hos dej, men de känns ändå på något sätt ändå inte rätt..

för ja kan nog inte öppna mej igen känns de som, varför ja känner så, ja de är en fråga för sig själv?

Ovido - Quiz & Flashcards