This is my life

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Johanna - 11 april 2010 12:15

Jag och mina drömmar hmm.. som många sakt och ja vet själv att de är ju mitt undermedvetna som spelar mej ett spratt under mina drömmar.. Blir bara så grymt less för tror fan inte de är normalt att drömma mardrömmar så ofta som ja gör =/ Sen när de inte är mardrömmar då är de bara jobbiga drömmar.. Eller saker ja borde förbereda mej på eller fundera över..


Annars då? Jodå de funkar.. har del att göra på min lista, men kan tänka mej att ja är inte ensam om att ha mycket att tänka på eller göra.. men som sakt de går sakt framåt så nog finns de saker och folk som håller mej på bättre sidan fast drömmarn är som dom är..


Lite av min göra listan innan 11/6

[ ] 19/4 Skriva på papprena för jobbet i sommar

[ ] Körlektioner hit och dit ( Klara körkortet innan Juni)

[ ] Göra färdigt allt i skolan

[ ] Betala balmiddagen

[ ] Fixa  praktikplats til v.18 till v.20 eller v.21 osäker på veckorna? =/

[ ] Förmodligen fara på visning på lägenheten i Råneå

[ ] Träna teori som satan

 

Lite av min inköpnings lista innan 11/6

[ ] Student kläder

[ ] Brun utan sol ( Till balen)

[ ] Skor med lågklack ( till balen)

[ ] En Bh utan axelband ( till balen)

[ ] Rött halsband (till balen)

 

Lite saker att göra och köpa som ja kommer på nu iallafall men båda listorna blir nog längre efter som..

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards